pátek 14. listopadu 2014

Chvilky nedělního dopoledne

Pokračování úkolu do školy - dokument.
Ne, že bysme byli nějací velcí zemědělci, ale pokud chceme v létě rajčata, jahody a nebo na podzim brambory, je nutný (bohužel pro některé z nás) na zahradě občas něco udělat.
(Tati, jakože's tohle nečetl ;) )
--------------------------------
Continuation of the homework - the document. Not that we're some great farmers, but if we want to have in summer tomatoes, strawberries or potatoes in autumn, it's necessary (unfortunately for some of us) to do something in the garden. 

(Dad, you haven't read hat ;) ) Translation: (my friend) Grace













2 komentáře:

  1. Už vidím, jak všichni pilně pracují na zahradě a Rozálka tam kolem nich pobíhá s foťákem, snaží se zachytit dobré okamžiky a vymlouvá se na to, že je to její domácí úkol. :D
    Mimochodem, dobrý hudební vkus ;)
    Janis [dženys]

    OdpovědětVymazat
  2. Pch! Já jsem náhodou pracovala dosti! :D
    Foťák jsem držela dohromady snad maximálně 10 minut a jelikož jsem nechtěla zdržovat a tak jsem ho vzala hliněnýma rukama :D (však pak taky podle toho vypadal).
    Jo jo, já víím :))
    PS: Děkuju za komentář :)

    OdpovědětVymazat