středa 10. září 2014

Černobílá Olomouc

Už druhej článek během dneška (wow, lámu svůj rokord).
Momentálně nemůžu najít jednu paměťovku na které mám fotky na další článek, takže jsem se rozhodla přidat jedny z prvních fotek na Serváce Nokina (moje milovaná zrcadlovka). Prosím respektujte ty přepaly a texhnické nedokonalosti, v té doby jsem tenhle foťák mohla mít maximálně týden a teprve jsme se seznamovali :) .
...
Trošku mě děsí, že se chystám tenhle článek a celkově můj blog sdílet na fb.
Znervózňuje mě představa, že si to budou číst lidi, který znám (i kdyby byl jen jeden, to je úplně fuk).
A taky, že sem pravděpodobně nebudu moct psát všechno co bych chtěla (pomalu si začínám zvykat, že myšlenky si musím psát do deníku a ne je jen tak vykřikovat do prázdna).
...
PS: Mami, tohle nebyl pokyn k tomu abys začala hledat můj deník. Stejně v něm není nic zajímavýho. Děkuji.
















1 komentář: