pátek 26. září 2014

Totalmente diferente


Já u pramene jsem a žízní hynu,
horký jak oheň, zuby drkotám,
dlím v cizotě, kde mám svou domovinu,
ač blízko krbu, zimnici přec mám,
nahý jak červ, oděn jak prelát sám,
směji se v pláči, doufám v zoufání,
mně lékem je, co jiné poraní,
mně při zábavě oddech není přán,
já sílu mám a žádný prospěch z ní,
srdečně přijat, každým odmítán. -Villon
PS: Ok, kašlu na všechny svoje plány, stejně je lepší improvizovat.
PPS: Tohle nejsou selfies, to jsou autoportréty.
















PPPS: Jo, mám ráda svoje ruce.

2 komentáře:

  1. Uvědomuješ si, že ty fotky jsou dokonalý? :DD :3 Víš, je strašně supr, jak jsi první fotila jen tak něco, dalo by se říct, a postupně už si začala využívat i světla/stínu, závěrky, clony apod... a už to prostě má určitou atmosféru, myšlenky... jope, prostě supr. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty fotky často ale nevypadaj vůbec tak jak bych chtěla (fňuk).
      Každopádně snaha tu je.
      Thanx má milovaná :)

      Vymazat