pondělí 15. září 2014

Shadowplay

Všechno je jen o hře světla.
Když nesvítí světlo, nevznikne ani stín.
Záleží jen na tom, jak určitou věc vidíte. Odkud dopadá světlo a odkud se díváte vy.
Z jedné strany to nasvítíte tak a i když se pořád díváte z toho samého úhlu, stačí světlo trošku posunout a už se díváte na něco jiného.     
...
Plánovat si články je pro mě nová věc.
Třeba tenhle vznikl pouhou náhodou, při jednom školním úkolu.
Dostala jsem ale nápad na focení a hned zítra se pokusím ho zrealizovat.
A ten už možná bude i v angličtině, protože jsem se s jednou mou milovanou kamarádkou (tisíceré díky Grace) dohodla, že by mi je překládala.
Moje angličtina totiž není ani zdaleka tak dobrá jako ta její.
...
Zítra píšeme první písemku ze španělštiny a jediná věc, kterou umím je: El placer es mío. 



















1 komentář:

  1. Fungující komentáře! :D Takže, ještě jednou - Omg, ty fotky jsou boží. :33 :D Jinak - tak milovaná kamarádka, jo? :D :P

    OdpovědětVymazat