středa 10. září 2014

Když na poli kvetou kytky.

Tenhle článek měl být původně zveřejněn už na začátku léta, kdy jsem dostala Serváce Nokina (to je moje zrcadlovka), jenže v té době tenhle blog ještě neexistoval. A mám dojem, že jsem v té době jeho založení ani neměla v plánu.
Každopádně, kdybych ho plánovala, tak už jen podle těch fotek to měl být článek přímo přetékající optimismem a radostí. Končil školní rok a začínaly prázdniny. Co jiného se od toho dalo čekat, že?
...
Teď nám ale školní rok začal a tak to možná nebude zas tak veselé jak jsem chtěla. I když snaha tu je. 
Každopádně momentálně fakt nemám vůbec dobrou náladu a vlastně ani nevím proč (možná jen malinko tuším, ale takové myšlenky se píšou jen do deníků).
Tím se ale vůbec nesnažte zabývat a pokuste se užít si fotky :)













Žádné komentáře:

Okomentovat